vrijdag 15 januari 2016

JETT REBEL IN 2016 DRIE NIEUWE ALBUMS











Jett Rebel gaat dit jaar drie (!) nieuwe albums uitbrengen. De eerste plaat van het drieluik heet Truck en verschijnt volgende week vrijdag 22 januari. De eerste single heet It's Cruel, dat nummer is nu te beluisteren. Onder meer op Spotify.
Jelte Tuinstra, zoals Jett Rebel volgens zijn paspoort heet vertelt over het nieuwe album: 'Geld moet nooit een drijfveer zijn om muziek te gaan maken. Elke muzikant die dat denkt, kan beter een bank overvallen. Mijn drijfveer achter deze plaat is dat ik dit wilde maken, omdat ik dit wilde maken. Ik heb alles zelf ingespeeld en opgenomen, alleen deze keer met slechts een 4-track cassette recorder. Het is wat het is.'
De zanger belooft dat Truck vol staat met popliedjes, maar dat de productie sommige mensen wel eens zou kunnen verbazen. 'Het zal even wennen zijn misschien. Ik begrijp ook wel dat dit een commerciële zelfmoord kan worden, maar ik ben dan ook niet op zoek naar hitjes. Ik wil de muziek maken die ik wil, lekker live spelen en vrij leven. Dat hoor je op dit album terug.'
Wanneer de andere twee albums uitkomen is nog niet bekend.
BRON ;OOR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten