donderdag 10 december 2015

NOEL GALLAGHER: ‘ADELE MAAKT MUZIEK VOOR OMAATJES’


Terwijl Jared Leto via Twitter zijn excuses maakt voor het beledigen van Taylor Swift, gaat Noel Gallagher lekker door met klagen over collega's. Zo heeft hij in een interview met Music Feeds zijn ongezouten mening gegeven over Adele. ‘Als iemand wil weten wat ik van Adele vind, dan vertel ik ze dat gewoon. Ik zie het probleem niet. Ik hou niet van haar muziek. Ik vind het muziek voor fucking omaatjes.’

De ex-Oasis gitarist en songwriter vindt de muziek van Adele tevens onderdeel van ‘een zee van kitsch’ waar moderne muziek volgens hem door geplaagd wordt. Toch zijn er wel moderne muzikanten waar Noel gelukkig van wordt. In datzelfde interview zegt hij wel fan te zijn van U2 en Coldplay, ‘Maar over mijn liefde voor die bands heeft niemand het. De laatste tijd vraagt iedereen alleen maar naar Adele.’ 
Adele stootte met 25 onlangs wel Oasis’ Be Here Now van de troon van snelst verkopende album in het Verenigd Koninkrijk. Noel Gallagher staat met zijn High Flying Birds op 18 april in de Heineken Music Hall. Tickets kosten 35 euro. Adele staat in juni vier keer in de Ziggo Dome, maar die concerten zijn volledig uitverkocht. 
Foto: Lawrence Watson
bron : OOR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten