dinsdag 15 maart 2016

MAYIN - Take us away



Afbeeldingsresultaat voor mayIN take us away

De nieuwe alternatieve popband MAYÍN heeft vandaag hun eerste single gelanceerd . Dit is de eerste bouwsteen van het debuutalbum wat in september 2016 gepland staat. Een verzameling van geluid in de vorm van een verhaal. Een boek voor het oor. Van begin tot eind zal je meegenomen worden in het verhaal van frontwoman, zangeres en songwriter van de band, Misha Wong.

Ik neem jullie mee naar mijn intiemste herinneringen, waar mijn diepste verdriet en mijn mooiste geluk ligt. Een heel bewogen jaar waarin mijn tranen ontwikkeld zijn tot muziek. Deze tranen bewaar ik in een potje en mijn album vormt de deksel.”

Uit de bandbio: “The music comes from the No Man’s Land between Alternative Pop and Psychedelic Folk, from Sleepy Sun to London Grammar.” EEN AANRADER.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten