dinsdag 26 april 2016

FLORENCE AND THE MACHINE : THE ODYSSY -THE MOVIE

Florence Welch heeft samen met regisseur Vincent Haycock een korte film gemaakt: The Odyssey. In 47 minuten durende film is muziek te horen van How Big, How Blue, How Beautiful, het derde album van Florence and the Machine. Afgelopen tijd deelde de Welch al verschillende korte clips uit de film. Nu is The Odyssey in z'n geheel te bekijken. 
De frontvrouw van Florence And The Machine vertelt zelf over het project: 'Dit is de finale van een zeer persoonlijk project, dat begon na een gesprek met Vince in het Chateau Marmont, ongeveer anderhalf jaar geleden toen ik How Big How Blue How Beautiful aan het schrijven was. Ik praatte met hem over het album en de relatiebreuk waar ik op dat moment doorheen ging. De hoogte- en dieptepunten van liefde en optredens, hoe zeer ik me niet in controle voelde, het vagevuur van een gebroken hart en hoe ik probeerde om te veranderen en vrij te zijn. We besloten om dit verhaal in z'n geheel opnieuw te vertellen.'
The Odyssey is zo het verhaal geworden van Florence Welch, met haar eigen muziek, geregisseerd door Vincent Haycock, die eerder clips voor onder meer Paul McCartney, U2 en Lana Del Ray maakte. Bekijk de gehele film hier.BRON OOR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten