dinsdag 2 februari 2016

YOUTH LAGOON STOPT ER MEE









Youth Lagoon, het alias van de Amerikaanse muzikant Trevor Powers, houdt er mee op. In een statement op Twitter zegt hij: ‘Ik haal het gordijn naar beneden, broers en zussen. Er is niks meer dat ik nog kan zeggen doormiddel van Youth Lagoon. Het zal niet langer meer bestaan.’

‘Ik heb de top van een berg bereikt, maar toen zag ik een veel grotere die ik wil beklimmen. Het is vreemd om je te realiseren dat iets dat je hebt gemaakt een halsband om je nek kan werpen en je kan gijzelen.’, aldus Powers. Hij zal wel door gaan met muziek maken, maar dan onder een andere naam. ‘Dit is alles behalve het einde van mijn ondernemingen. Het is nog maar het begin.’
Als Youth Lagoon bracht Powers drie albums uit. The Year of Hibernation (2011), Wondrous Bughouse (2013) en vorig jaar nog Savage Hills Bathroom. Op 13 februari zal hij nog optreden in TivoliVredenburg Cloud Nine in Utrecht. Tickets kosten 16 euro. bron oor. kijk de mooie clip van youth lagoon.
Foto: Ken Kaban

Geen opmerkingen:

Een reactie posten