dinsdag 2 februari 2016

NOEL GALLAGHER WERKT AAN NIEUW ALBUM








Noel Gallagher heeft aan Rolling Stone bevestigd dat hij bezig is met een nieuw album. ‘Ik ben nu in de studio, ik ben momenteel wat aan het rondklooien.’ Ook vertelde hij dat het album beïnvloed is door David Bowie en dat hij op een van de nummers leentjebuur speelt bij Bowie’s The Jean Genie. ‘Daar heb ik een beetje van gestolen. De ‘woo-hoo!’. Die kom je vanzelf wel tegen in een van de nummers'. Dit wordt het derde album van Noel Gallagher en zijn High Flying Birds.

Ook zegt hij over album: ‘Ik doe nu speciaal dingen die echt genegeerd gaan worden in Amerika. En dan heb ik het niet over genegeerd worden zoals de rest genegeerd wordt, maar echt goed genegeerd worden. Ik ga voor totale, totale anonimiteit. Ik ben helemaal klaar met in New York een keer per maand lastig worden gevallen. Dat moet stoppen.’ Toen hem gevraagd werd naar zijn plannen voor 2016 bleek Gallagher bescheiden als altijd. ‘Ik blijf fucking geweldig. In 2016 ben ik net zo geweldig als dat ik aan het eind van 2015 was. Mijn haar is onberispelijk; het verdunt helemaal niet. Ik ben op dreef!’ 
Noel Gallagher staat met zijn High Flying Birds op 18 april in de Heineken Music Hall. Tickets kosten 35 euro. 
bron OOR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten