dinsdag 14 juni 2016

Bear's Den - Auld Wives (Official Video)


Afbeeldingsresultaat voor bear's den

Bear’s Den heeft een nieuwe video uitgebracht. Afgelopen weekend stond het duo op Pinkpop en haalde de single Auld Wives onze Pinkpop-tiplijst. Bij dat nummer is nu een clip uitgebracht.


Is dat Geoffrey de butler uit The Fresh Prince Of Bel-Air?! O ja, zeker! Fans van de sitcom kan niet ontgaan dat Joseph Marcell, zoals de acteur heet, een rol heeft in de nieuwe video van Bear’s Den. Auld Wives is de eerste single van het binnenkort te verschijnen nieuwe album Red Earth & Pouring Rain.
Het nummer gaat over de alzheimer waaraan de opa van bandlid Andrew Davie lijdt. ‘Dichtbij mijn opa’s woonplaats zijn drie stenen die Auld Wives Lifts heten. Niemand weet precies hoe ze er komen. Het is heel zwaar om iemand te kennen die jou langzaam vergeet. Auld Wives werd een manier voor mij om daarover te praten,’ zegt Davie in een statement. ‘Ik kan mijn gevoel erin kwijt waardoor ik het beter begrijp.’
Bear’s Den is een alternatieve rockband uit Londen. Hun geluid wordt vaak vergeleken met dat van Mumford & Sons, niet in de laatste plaats door het gebruik van een banjo. Wie ze afgelopen weekend gemist heeft op Pinkpop krijgt een herkansing. De band staat in november in Amsterdam, Utrecht en Groningen.bron oor





Geen opmerkingen:

Een reactie posten