dinsdag 15 juli 2014

WE WERE PROMISED JETPACKS - SAFETY IN NUMBERS





Ze zijn afkomstig uit Schotland en maken inmiddels al ruim 10 jaar indie muziek : We Were Promised Jetpacks.



Met een leuke naam natuurlijk en tot nu toe slechts 2 albums. Dat is niet overdreven veel, debuutalbum is overigens pas in 20009 verschenen.

Dit is dan weer eindelijk iets nieuws van de band " Safety in Numbers" een langzaam beginnend nummer , met een indringend piano akkoord dat langzaam wordt uitgebouwd. Tot aan een geluidsclimax op het einde.

Ik vind het heerlijke muziek, de band verdiend wat mij betreft een doorbraak, maar of dit nummer daar voor gaat zorgen? Ik betwijfel het, daarvoor is het volgens mij toch te veel een album nummer.

Wel een band denk ik om eens live te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten