woensdag 16 april 2014

BECK - SAY GOODBYE




Soms ben ik erg laat met het ontdekken van een indie artiest. Maar bij Beck heb ik denk ik mijn eigen record toch wel te pakken.


Beck is al actief sinds 1992, werd vooral bekend door het nummer " Loser" leverde ook veel albums af, maar het duurde tot 2014 en het album Morning Phase tot dat ik als een blok voor Beck viel.

Het is een geweldig album geworden waarbij duidelijk een link naar de jaren 60 is te horen en de folk uit zijn begin periode.

De nieuwste single wordt waarschijnlijk " Say Goodbye" inmiddels op de playlist bij de BBC 6 terecht gekomen.

Ik heb gekozen voor de live versie. Beck gaat heel hoog in mijn jaarlijstje eindigen dat kan bijna niet anders.


1 opmerking:

  1. Heb hem ook pas ontdekt maar wat een album echt klasse !!

    BeantwoordenVerwijderen