woensdag 26 januari 2011

CHAPEL CLUB - SURFACING'


Loog

Release : Inmiddels uit

De Chapel Club besloot om de tekst te gebruiken van Dream A Litte Dream Of Me in hun nieuwe single, nu is het gebruiken van teksten altijd al gevaarlijk want vaak past het net niet.

Of ze er bij deze song in geslaagd zijn weet ik niet helemaal, het nummer is een erg dreigend nummer geworden, sombere zang en even eens sombere begeleiding. Waarom de titel dan niet gewoon Dream A Little Dream Of Me is geworden is mij onduidelijk.

De clip erbij maakt het alleen maar somberder, maar ook daar blijf je hangen bij en nu? Wat wil Chapel Club nu zeggen?

Ik weet het niet en het lijkt erop dat de jongens het zelf ook niet helemaal weten, maar  toch al met al een redelijk geslaagd nummer.


http://www.youtube.com/watch?v=_aLpVcL3ALw