dinsdag 29 januari 2013

FRANK BOEIJEN - JIJ VERWARMT MIJN HART


Er komt weer een nieuw album van Frank Boeijen aan. Het album met de titel Liefde & Moed komt op 31 januari uit.



Van dit album een stukje van de track " Jij verwamt mijn hart" dat klinkt als de Boeijen zoals we die gewend zijn.


 Frank liet zich op Liefde & Moed begeleiden door zijn vertrouwde muzikale vrienden: Ton Snijders, Charles Nagtzaam, Martin de Wagter en Rens van der Zalm. “Ik heb tijdens de voorbije theatertour ontzettend genoten van het samen musiceren en dat gevoel, de magie die soms onverwacht ontstaat tijdens het spelen, wilde ik ook absoluut vastleggen”, zegt Frank.

De tien liedjes op Liefde & Moed klinken weer geweldig , ik denk dat er weer een mooi jaarlijstje album aan zit te komen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten