dinsdag 21 augustus 2012

CARICE VAN HOUTEN FT. ANTHONY - PARTICLE OF LIGHT




Ik geef toe, toen Carice van Houten aangaf met een solo album te komen werd ik niet echt meteen enthousiast. De tot nu toe geleverde zangprestaties waren ook niet zo geweldig.
Maar de eerste dertig seconde die een tijdje geleden op het web verscheen, maakte toch dat ik wat nieuwsgierig werd.

Nu is er dan de volledige , zeer eenvoudige, clip bij het nummer " Particle Of Light". Het nummer staat ook op het debuutalbum van Carice dat album komt op 28 september uit met de titel See You On The Ice.

Het nummer is toch wel verrassend te noemen, het is een beetje dromerig nummer geworden waarbij de stemmen van Carice en Anthony ( inderdaad van Anthony and the Johnsons) heel aardig passen.

Ik geef toe het klinkt beter dan ik had gedacht, straks toch maar eens naar het hele album luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten