zondag 6 mei 2012

NIEUWE GOSSIP: ABBA INVLOEDEN ?



Beth Ditto van Gossip maakte bekend dat het nieuwe album van de groep door ABBA is beïnvloed.

De band heeft het vijfde album zojuist afgerond A Joyful Noise een album dat op 14 mei uitkomt.

In een interview met het Britse dagblad The Guardian zegt Beth over de invloed van ABBA op het album:

"That's the thing about Abba. There is zero rawness. That's so incredible to me. I think I'm really infatuated with that right now because that's not the music I usually listen to. It never caught my attention before."


Het is het eerste album van Gossip sinds 2009. Producent is Mark Ronson. Ook al een combinatie waar Beth zeer over te spreken is:


"One of our most common bonds was that we both loved big voices, church voices. He loves country music, which is a big deal to me because, you know, in terms of things I love, country music is probably number one, then it's punk and hip-hop." 


De eerste single van het album is het nummer 'Perfect World'. Die je kunt bekijken door de onderstaande link aan te klikken.


http://www.muzu.tv/gossip/perfect-world-music-video/1339440/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten